Masz już kartę?  Zaloguj się lub aktywuj konto
sprawdź punkty:

obrazek

 

Program lojalnościowy

Witamy w gronie Uczestników ogólnopolskiego programu lojalnościowego

  • Punkty za każde zakupy
  • Wymiana punktów na atrakcyjne nagrody
  • Konkursy i inne przywileje dla posiadaczy kart
  • Łatwy dostęp do informacji o zakupach i bonusach
  • Oszczędzaj i wygrywaj razem z nami!



„SPOŁEM” POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW „POMOC” W PUŁAWACH
zaprasza KLIENTÓW SPÓŁDZIELNI do udziału w nowym
PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM  p.h. „SPOŁEM ZNACZY RAZEM”
 
  • Zgłoś się do dowolnego sklepu Spółdzielni
  • Pobierz i wypełnij formularz rejestracyjny zespolony z KARTĄ KLIENTA
  •  Po wypełnieniu i złożeniu formularza rejestracyjnego w wybranym sklepie, KARTA KLIENTA jest aktywna i można nią autoryzować każde dokonane zakupy
  • Dokonuj zakupów w sklepach Spółdzielni – zbieraj punkty
  • Każdy zakup za min. 5 zł to 1 punkt. Zebrane punkty rejestrowane są na osobistym  koncie każdego zarejestrowanego klienta.
  • Klient może sprawdzić ilość zgromadzonych punktów na stronie internetowej Spółdzielni www.pulawy.spolem.org.pl, po zalogowaniu, z użyciem numeru KARTY KLIENTA oraz osobistego numeru PESEL, na podstronie „Program lojalnościowy”, może również skorzystać z telefonu informacyjnego Spółdzielni (81) 886-29-21.
  • Za zebranie:
                              200 punktów – klient otrzymuje bon rabatowy o nominale 20 zł
                              400 punktów – klient otrzymuje bon rabatowy o nominale 50 zł           

            Bony realizowane będą w dowolnie wybranym przez klienta sklepie Spółdzielni.
Szczegółowe kwestie związane z zasadami działania Programu opisane są  w Regulaminie Programu, który dostępny  jest   w  sklepie oraz na  stronie internetowej Spółdzielni.

UWAGA!
W związku z wprowadzeniem nowego programu lojalnościowego uprzejmie infromujemy, że z dniem 21.01.2011 r. w sklepach naszej Spółdzielni przestają być udzilelane rabaty w wysokości 5% na "KARTY KLIENTA SPOŁEM".



UWAGA !

Od 1 lutego 2013 r. z programu lojalnościowego zostają wyłączone następujące grupy towarowe:
- papierosy,
- doładowania.
Oznacza to, że za zakup tych artykułów nie bedą naliczane punkty.
 
Projekt, wykonanie i zarządzanie: ProfitCard sp. z o.o.